Tuesday, November 25, 2008

KEM CUTI SEKOLAH ( ADVENTURE LEARNING SUMMER CAMP : 03-05 DEC 2008 , N. SEMBILAN

ADVENTURE LEARNING SUMMER CAMP









Hai

Berita baik kepada sapa-sapa yang ada anak yang umur 11 tahun - 17 tahun. Kami dari Adventure Community akan menganjurkan program Kem Cuti Sekolah iaitu" ADVENTURE LEARNING SUMMER CAMP 2008. Program ini selama 3 Hari 2 Malam yang akan di adakan di Rembau N. Sembilan.

Program ini bertujuan untuk membentuk keperibadian positif dan jatidiri yang kuat di kalangan semua peserta . Di samping itu, kami juga ingin melahirkan remaja yang bukan sahaja cemerlang dari segi akademik, tetapi remaja yang kreatif, sihat dan mampu menempuh apa jua cabaran di masa hadapan di samping menerapkan semangat berpasukan, tolong menolong, dan cintakan alam sekitar.


Peserta akan menimba pengalaman yang amat berharga sekali sepanjang menyertai program ini kerana kami bukan sahaja memberikan motivasi kepada mereka malah mereka akan mencuba pelbagai aktiviti menarik sepanjang program ini dilaksanakan.


Di sini saya serta kan sedikit info berkenaan dengan Program "SUMMER CAMP''.


Program : Adventure Learning Summer Camp

Tarikh : 03 - 05 Disember 2008 (3 Hari 2 Malam)

Tempat : AC CENTER SUKABUMI, KENDONG, Negeri Sembilan.

Harga : RM150 Seorang (termasuk yuran penceramah & fasilitator,
penginapan, makan & minum)

Transportation : RM40 (additional Charge)

Kuala Lumpur / Sh Alam - Adventure Sukabumi Center, Kendong,
Negeri Sembilan

Pakej ini tidak termasuk pengangkutan kerana ibu bapa di galakkan menghantar anak-anak pada hari pertama pendaftaran ke Pusat Latihan "ADVENTURE COMMUNITY CENTER" di Kendong Negeri Sembilan.


bagi peserta yang jauh terutama yang dari Perak, Kedah dan sebagainya, kami juga menyediakan bas kepada peserta yang mana ibu bapa mereka yang tidak dapat menghantar anak-anak sehingga ke pusat latihan tersebut dan penghantaran balik ke KL selepas tamat program. Kami mengenakan caj tambahan sebanyak RM40 seorang (untuk penghantaran pergi dan balik)

Berikut merupakan Lokasi yang telah ditetapkan untuk berkumpul (sebelum bertolak & hari terakhir selepas tamat program)

Lokasi :Kuala Lumpur - MUZIUM NEGARA
Lokasi :Shah Alam - Stadium Shah Alam

Sebarang pembayaran boleh di buat melalui:

* Bayaran check atau bank in terus ke akaun Paximej (M) Sdn Bhd CIMB (1271-0000778-05-8). Jangan lupa sertakan sekali "Bank In Slip" sebagai bukti pembayaran dan fax kepada pihak kami.

Sebarang pertanya sila hubungi saya (Danniel Kit - 013-2783155) untuk keterangan lanjut. Sila hubungi saya secepat yang mungkin kerana permohonan masih dibuka.

Sekian.

Danniel Kit
Business Development Executive,
PAXIMEJ (M) SDN BHD
No.87A, Jalan SNuker 13/28,
Tadisma Business Park,
Seksyen 13, 40100 SHah ALam,
Selangor

Tel Office : 03-5512 0733
Fax :03-5510 6414
Website : www.adventurecommunity.com

0 comments: